مسئول کمیته مراسم ستاد تشییع سپهبد شهید سلیمانی در کرمان با اشاره به برگزاری کرسی تلاوت و مراسم سوگواری این شهید بزرگوار در حسینه ثارالله شهر کرمان گفت: صبح سه شنبه پیکر فرزند کرمان از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه از میدان آزادی به سمت میدان شهدا به صورت پیاده و بعد با خودرو به سمت گلزار شهدا تشییع می شود.

سليماني

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی صدفی در آیین بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی در حسینیه ثارالله شهر کرمان افزود: کرسی تلاوت و مراسم سوگواری سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینه ثارالله کرمان تا روز مراسم تشیع ایشان صبح‌ها از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا اذان ظهر و عصرها از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه تا اذان مغرب و عشا برگزار می‌شود.

وی گفت: روز دوشنبه ۱۶دی ماه آیین بزرگداشت سپهبد قاسم سلیمانی به میزبانی دانش‌آموزان و کارکنان آموزش و پرورش استان کرمان برگزار می‌شود. همچنین عصر روز دوشنبه با حضور هیات‌های مذهبی این آیین برگزار می‌شود.

مسئول کمیته مراسم ستاد تشییع سردار سلیمانی در کرمان بیان داشت : مراسم شب وداع سردار سپبهد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار سرتیپ دوم حسین پورجعفری دوشنه شب (۱۶دی‌ماه) در محل مصلی امام علی (ع) برگزار می‌شود.

صدفی با اشاره به مراسم تشیع و خاکسپاری گفت: صبح سه‌شنبه پیکر فرزند کرمان از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه از میدان آزادی به سمت میدان شهدا به صورت پیاده و بعد با خودرو به سمت گلزار شهدا تشییع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر مهمانسراها، حسینه‌ها و تکایا بسیاری از مردم کرمان برای میزبانی از مهمانان این مراسم اعلام آمادگی کرده‌اند.

کد خبر 475556

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha